onsdag 28. januar 2009

bider











4 kommentarer:

  1. Heia der nere. Thailand er bare flott. Lengte ner der ja. Klage du på sekken du fikk av meg? Lera deg å behandla ting med respekt:-)Ser ut som dere kose dere VELDIGT. Var ute og gikk kveldstur med Lucas i skogen på lørdag. Han hadde fått seg hodelykt. Flott i Hålandsmarkå og nå. Sitter ute i ca 20gr og kose meg med et glass vann :-(
    Syns dere er knalltøffe som er ute i store verden og ser dere om. Hilsen sjonkel.

    SvarSlett
  2. OJOJOJ! Faster rir på elefanten,d vil eg og.
    Eg hadde med meg far,Jonny og lasse på løvejakt i skogen men løvå hadde lakt seg for kvelden.Ser ut som dokke får oppleva masse,nå glede eg meg t du ska ta me meg på jungelsafari
    hilsen Lucas og Noah

    SvarSlett
  3. Hei Sara!
    Spennende å følge med dokke på reisen. Heldige som får oppleva så mye gildt. Ser dokke backpackere på 50+ ?
    Kos dokke videre. Sjekke bloggen hver uke.

    Klemmer fra moster Tone / onkel Bjarne

    SvarSlett
  4. Hei gode jenter!
    Fantastisk med bloggen dokkers! Følger dokker som en "engel" på skulderen!Får bare så lyst å reisa på backpack med 50+. Kanskje morene blir med dokker neste gang....Har hatt besøk av Elsie i helgen, og da blir tankene svært nær ettersom hun har mistet alle guttene sine....Skulle nesten ikke gå an....men hun bidrar til glede og utholdenhet....ber meg hilse så mye!!!! Kosa dokker og nyt alle opplevelsene dokker får! Heldige e dokker! Selvom vi savner....så unner vi dere!!Minner deg på at farmor er 85 år 3 februar!Tlf.55119031! Tanker og STOR klem mammy

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)