torsdag 8. januar 2009

Beijing











Halloise!




Fysst av alt: TAKK te Kristine og Roy Andre for di kule t-skjortene aa gensrane som me har faatt:) De komme me te aa bruga myyye!!




Naa e me altsaa komt oss te Beijing. D va ein laange flytur syns me. D bjynte egentli ganske bra, men saa plutseli slutta tven te Astrid aa virka. Dette ga me beskjed om saa di skolle fiksa d. Naar di skolle reseta den saa tog di feil aa tog Sara sin istedenfor... Itte ei stonn bjynte Astrid sin aa virka, men Sara sin konka heilt ud... Ka e oddsen liksom?? Me haapte jo selfolgeligt at de skolle flytta oss te fysste klasse, men nei... D va ei felanes balering for aa finna to plasser paa siaa av kverandre. Me fekk d t teslutt aa hadde to tver som funka. Naar me kom paa flyplassen stod d ein kjekke mann me ein plakat me navnet vaaras paa. Han kjorte oss te hotellet. D va et kanonfint hotel:) MEN sengene va beinharde!!! Naa har me vaare ude aa spist aa faatt kuldesjokk!!! D e steinkaldt her! Aassaa har me masse stov i nasen!! Aassaa e d heilt sant d om at kineserane e ekle. Di gaar aa spytte aa harke heeila tiaa.

Ellers har me d heilt topp! I maaraa ska me te den kinesiske muren og Ming Tumb. D glede me oss te:) Kjekt me kommentarer te bloggen vaar.








13 kommentarer:

  1. Hei Sara!
    E du i Bejing? Du MÅÅÅ gå t Bejing Summerpalace! Og ta en tur til Mutianyu (Great Wall) hvor du kan ta en tur på bobsleigh!
    Har masse gøy og kos deg kjempefint! Og hilsen t Bejing (eg har vært hit i 2005).

    SvarSlett
  2. Hei jenter!
    Sååå kjekt å se at dere har fått en god start på reisen. Ikke minst kjekt at du Astrid ser ut til å ha funnet formen. Nå kan det bare gå en vei! Oppover!!
    Det skal bli spennende å følge dere videre.

    Lykke til!

    Hilsen tante.

    SvarSlett
  3. Hei lille astrid og Sara.
    Ja, endelig har altså den store reisen begynt.
    Her er det både kaldt og harde senger,men ikkje spyttende kinesere. Kristine og eg har vært i butkker og kjøpt vifte og kristine er ansatt hos meg for å designe et nytt bad eller to.Noge må me jo holda på med, når du ikkje er her. Håper turen på muren blir flott og at positive opplevelser står i kø. Ha det godt og ta det meste med et åpent sinn og et smil.
    Har forresten sagt opp strømmen i dag, etter råd fra Sigrun.
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  4. Så flinke dåkker e, eg e heilt imponerte, to blogginnlegg på to dager. Keep up the good work! Dåkk må bare venna dåkk te harde senger, mange asiatere sove jo på golve og det blir vel ikkje hardere enn det???
    I mårå ska eg ver busy woman, ska fyst te jordmor så ska eg rondt omkring på flisebutikker, baderomsbutikker og ikea for å finna det nye badet te mor og far ;-) endelig har eg någe å gjørr.
    Ellers ska Marie og eg te byen ein liden tur på lørdag men det e jo ingenting i forhold te Den Kinesiske mur, men eg glede meg fordeom :-)

    Kosa dåkk vidare. Kule klenå va på dåkk forresten.

    Klem Storesøss

    SvarSlett
  5. sjallabais...
    kult, det va jo digg at alt går bra so far udenom tven men det må du jo nesten regna med i ny og ne...
    ellers pøse regent ner herane det e så kjekt med regen at eg tar regndansen ude i gadene rett så det e, jippi....
    og eg glede meg te stavanger eg kristine, kem trenge vel kinesiske mur når me har minst 10 kina resturanter midt i sentrum?
    koss og klem te dokk begge...

    SvarSlett
  6. Sjefå følge med......
    Ser at livet går framøve! Håpe dåkk har det fantastisk. Nå må jo eg bruga någen minutter kver arbeidsdag, for å lesa blogg!!! Goda helgå!!!

    SvarSlett
  7. Hallao Astrid her! saa sinnsykt kjekt me saa mange kommentarer.hehe me har gleda oss i heila dag t aa gaa inn aa sjekka :) saa takk for at dokker glede oss saann :) Takk mammaen min for at du fixa strommen :)

    Ps husk aa skriv kem dokker e, ikje lett aa gjetta seg fram t kem alle e ;)

    klem

    SvarSlett
  8. Godt at de fleste e enige når eg seie kinesere e ufyselige!! :)

    SvarSlett
  9. Eg måtte bare testa koss dette virka. Ser ud så dåkke har det bra. Det e jo kjekt for nervøse foreldre her heima. Kosa dåkke vidare!

    SvarSlett
  10. Hei jenter!

    Det er fantastisk å følge dere dag for dag!
    Ser ut som dere koser dere hele tiden.....
    Hvor skal vi gjøre av alle klærne mon tro?

    SvarSlett
  11. Hei jenter!
    Har ventet og ventet på neste og vips trykket jeg på start og der var dere!!!!
    Hvor i all verden skal vi gjøre av alle klærne(GRY???)
    Det ser fantastisk ut!

    KoZ fra Mammy

    SvarSlett
  12. MAMMY!!
    Hehe, skal sende klaerne hjem fra Shanghai saa du aA Gry faar krangla om kem som ska oppbevara de:) Me har d heilt topp!! E i Shanghai naa aa ska ver her 2-3 dager for me reise videre til Hong Kong!!

    Klem Sara

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)