onsdag 21. januar 2009

Film!!!

4 kommentarer:

  1. Sjallabaisen ! Då var eg og kommt hjem fra den lillereisen min. Det var bare underbart på Gran Canaria!! Me var kjempe heldige med veret , så eg har fått toppa opp brunfargen(herrrlich) Ser som vanligt ud til at dere har "time of your life"på denlangereisen, og eg seie bare nyd hvert øyeblikk! Ta vare på dere selv også glede iallefal eg meg til dere kommer hjem ;-) Suss i panna

    SvarSlett
  2. HEIA...
    nå e det off i go for meg og, nå sidde eg snart på flyet på vei down under, så nå virke det som ennå litt mindre te dokk komme på besøg, jippi:D ska venta 10 timer i singpore, så det e bare komma å treffa meg der og hvis dokk vil, for dokk e jo tross alt ikkje så langt vekke då, sa ja det må dokk bare, svippa innom ein liden tur...
    ellers så har eg handla inn og henta alle de tingene dokk ville eg sko ha med meg, så snakkes me når dokk virkeli føle dokk trenge å få de...

    masse klemmer snakkes snart:)
    forresten kan dokk oppdatera med litt elefanter og snart, pliiis, hehe, bare hvis det ikkje blir for stress og dokk ikkje har det for travelt....
    klem ja...

    SvarSlett
  3. hei lillesoss!!
    saa flinke du e, me glede oss veldigt t aa komma aa besoga deg. d nerme seg me stormskritt :)

    me har hatt d litt travelt ja, men me ska skriva i maaraa ;)

    Ha ein fin tur t bage :)
    Glae i deg begge to :)

    SvarSlett
  4. Astrid, nå kan du sjekka bloggen min :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)