mandag 25. januar 2010

Mer bilder fra Natal :)






flere bilder

9 kommentarer:

  1. Alo les Senoritas, vraiment loin, les soucis et les misères quotidiennes...que du ciel bleu et la fête tout les jours? C'est du moins l'impression qu'on a en découvrant votre blog. Peut être que les apparences sont trompeuses et que les photos ne montrent que les meilleurs moments? Je crois aussi qu'il y a concurrence entre «team Saint Clair & Etienne» et «Team Terese, Thiago, Ronny, Ole Morten & Tor Harald» pour vous faire passer des vacances extraordinaires, et jouer les offices du tourisme pour inciter tous les fidèles de votre blog à franchir l'atlantique et à prendre un bain de Brésil. Je savais pouvoir compter sur mon cousin Etienne et Saint clair pour leur hospitalité, mais pas si fort quand même, on va avoir du mal à les recevoir aussi chaleureusement en Norvège, et nos filles risquent de ne plus avoir envie de rentrer!
    Bonne suite de voyage et continuez d'en profiter et de nous le faire partager.
    Un grand merci à SaintClair & Etienne et bises chaleureuses à vous tous
    Jean Pierre
    PS: Impressionnant la surfeuse et le lézard (qui à l'air d'ignorer le talent d'Astrid à en collectionner les queues).

    SvarSlett
  2. Hei jenter.

    Ja, nå begynner snart de virkelige utfordringene, og bekymringer for mamsene. Det har vært godt å vite at dere har vært med kjente.
    Astrid, husker du det huset i Strandgata. Hun som leier det sier det opp nå, så det blir ledig. Er det av interesse? Det er plass til flere. Hva med Lille Mi?
    På skolen går det over alle støvleskaft. Nå har jeg 15 elever fra 4. til 7.klasse fra alle verdenshjørner. Det er iallefall ikke kjedelig. Men kjekt er det.
    Blir dårlig med trening til Peru for som mange har sagt er det ikke mulig å fote seg ute, så det blir mye peisbrenning og gode bøker.
    Ha det godt jenter, og pass godt på hverandre.

    Klem fra mamma Velaug

    SvarSlett
  3. hei hei Mamma.kor mye e leie paa i mnd?eg e iallefall innteresert,men sara vett ikje heilt ka hu ska neste aar. om hu ska studera ein aen olass, kjoba leilighet saa d e litt vanskelig.men hvis d ikje e saa dyrt saa kan eg leia aleina saa kan folk bare komma aa sova hos meg :) Marie vett eg ikje heilt me for eg tror hu ville spara mest mulig penger t hu sko tbage t australia,men eg har iallefall ingen problem om hu blir me :) :)

    SvarSlett
  4. åå, det ser kjempe kjekt ud!! eg og vil t bage igjen nå! Kaldt heima i norge!! :(

    SvarSlett
  5. Hallo igjen

    Leiå e 3500. Mange soverom to stuer osv og osv.
    Badet er ikke helt topp. Utearealene er fantastiske. egen badetstrand eller to ,og en eller to mål frukthage.Huset ser ikke ut utvendig, malingslitt, men pytt, pytt. Si fra så fort som mulig. Det regner, men ikveld fryser det på igjen. Festlig.
    Ha det godt.
    Klem fra mamma velaug.

    SvarSlett
  6. Heisann sveisann:-)
    Det va fantastisk å "snakka" med deg i dag, Sara. Du e bare nommer 1, altså, nommer 1. Masse fine bilde igjen. Dåkke e goe så gidde å legga di ud, å ikkje minst skriva på bloggen å facebook. Men dåkke ska veda at det e mange av oss så sette pris på det.

    I dag lurte eg på om eg sko ta på meg skøytene for å henta posten. Så glatt e der på sieveiene. Sleid kraftigt i dag di så sko kjøra på vår vei iallefall. Det va rett før di måtte ta beinå fatt.

    Kos dåkke i fjosvarmen mens dåkke kan.

    God tur:-)
    Miss you!
    Stor klem fra Gry

    SvarSlett
  7. Hei mamma! eg tar den eg.hvis ingen vil ver me saa har eg jo faktisk raad t aa betal sjol :) JIPPI eg har ein plass aa bo :) :) JIPPI :) tusen takk mamma.glad i deg :)

    SvarSlett
  8. Hei jenter!
    Svært hyggelig med bilder og tekst fra dere!!!!
    Ser ganske forlokkende ut! Her er vi mere på "broddestadiet"! Dagene er alikevel lysere og ganske vakre.Gjelder å se det positivt....ingen har enda latt seg begeistre av "sutring"
    Og nå er dere mere på backpack på "forrektigt" Er nok litt mere nervøse nå ja Velaug og meg.
    Take care!
    Tanker og klem fra Mammy

    SvarSlett
  9. Hallais!

    Sånne briller har eg lyst på!!!!

    Sidde hjemma ensom og forlatt i kveld! Men, eg kose meg med TV og litt te.
    Ska ha Eirik og Lisbeth på middag på syndag. Bjørn har spysygå, så han får venta te en aen gang.

    Elles har eg gått meg en tur idag. Fina veret, men grævligt glatt. Heldigvis har eg bråddar onna skonå.

    Nå glede eg meg bare te den store månen i mårå. Den styste så någen gang har vært. Håbe bare der e klarver, så eg får se an.

    Fint at du har fått deg nye plass å bo når du komme hjem. Men, før den tid, må du kosa deg masse!

    Klem frå tante.

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)