søndag 17. januar 2010

Bilder fra Tibou






Mer bilder fra Tibou

5 kommentarer:

  1. Masse kjekke bilder her :-)
    Hålle på å finna bilder te bloggen vår, så nå komme der et nytt innlegg øyeblikk.

    Mor og pappa komme snart for de ska sitta barnevakt for Nathalie mens Roy Andre og eg ska ut og spisa på Big Horn. Må jo feira han litt, ikkje kver gang me fylle 30 :-)

    Blir et kort innlegg, men bedre enn ingenting.

    Klem fra Storesøss m/familie

    SvarSlett
  2. Hei hei... :)
    Eg e bare inne å spionere litt, Astrid.
    Siden du skreiv opp bloggen på facebook. Misunnelige på reiså dåkkas!
    Kos dåkk masse videre! :)

    SvarSlett
  3. Heisan!

    Endeligt får eg se litt om koss du har det. Ingenting ser feil ud her. Sko gjerna ha bytta te meg litt varme nå. E mest leie glattå!

    Mor di har våre med og besøkt Benjamin, Hilde og Bjørn idag. Hu hadde med seg någen fine kler te Benjamin.

    Elles e der som før her.

    Kos deg fortsatt!

    Klem frå tante.

    SvarSlett
  4. hei hei...

    ser saaaa kjekt ud... hoertes bra ud med surfingaa dokker har gjort, goy naar du faar det te, hehhehehe....

    sitte paa skolen aa legge in de siste faa tingene me ikkje fekk solgt paa garasjesalget, saa faar me se, ikkje saa moje det e snakk om, men bedre med litt dollars enn ingenting...

    ellers e alt bra, varmt og godt...

    kort og kjedeli innlegg, men e vel bere enn ingenting..

    masse gla i deg storesoess...

    kos og klem...
    marie

    SvarSlett
  5. Hei Sara!

    Så utruligt kjekt å se bilde fra turen. Meir, meir!!! =) Kjenne eg e veldig, veldig misunnelig (veldig seriøs nå). Her e d bare kaldt å guffent, og eg har jo allti hatt en drøm om å reisa te S-A... her har me d travelt me ein liten pjokk som ikkje vil såva, å så vokne KVER jæ... time heile nåttå. Tar på, å eg kjenne at eg e veldig, veldig sliten... heldigvis nogen mnd. igjen før eg skal ut i arbeid. Nå e d vel snart forening hos Marlèn, blir litt kjedeligt uten den, men du får heller komma sterkt tebage neste gong. Når va d du kom heim igjen forresten? Glede meg te å se meir bilde... klemmmmmmmmmm

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)