torsdag 18. februar 2010







4 kommentarer:

  1. Sånn fylla de bensin i Thailand åg :-)
    Må bare sei at eg e innom hvertfall ein gang te dagen så bare fortsett me oppdateringane.

    I dag nyde eg siste dagen min me permisjon for mandag e det tebage igjen på jobb, off det har gått utrolig fort....:-(

    Klem fra Storesøss

    SvarSlett
  2. Hei jenter
    Flotte bilder! Varmt og godt!
    Teller på fingrene om me skal ta skia fatt og gå en runde i snøværet og minus 8. Får jo ikkje gått oss litt opp til Peru turen.Mem me gler oss. Hadde tarot kveid igår med god mat og drikke. Raoul har blitt bestefar til ei lita jente , så det blei litt champagne også. Skal til Kristine i kveld og til Ualand i morgen.
    Ha det godt jenter og vær forsiktige!

    Klem fra mamma Velaug

    SvarSlett
  3. heia :D
    eg må bare sei det at meg å "kosegutten" vår i bhg va innom pc'en å såg på någen av bildene dine her om dagen å han synst det ser veldigt kjekt ut, å det gjør eg åg :D e bare sånn litt misunnelige :P friste litt mer me sol å sommer enn ennå mer snø å vinter så me har :P
    men dåkkår får kosa dåkk kjempe mye:D
    ps. utroligt mange kjekke å fine bilder av dåkk alle samen :D

    klemmen fra Trude =)

    SvarSlett
  4. wee det va kjekt å komma inn her å se at det va MASSE nye bilder=)=)=)=)
    ser utrolig kjekt ut!!dokker e heldigge!!!!
    kos dokker videre!!
    men kom nå snart jemm og då;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)