tirsdag 16. februar 2010

Bilder:)






















5 kommentarer:

  1. Hei i solå. Savne så sykt å ver i varmen. Har sagt opp jobben og bestilt tur til Brasil uten retur.
    Ser ut som dokker ennå kose dokker. Nydelige bilder dokker har lagt ud. Æg kjæme. Dritlei snø og kulde. Skal vist få mere snø og nå.

    Hilsen den som har noe u-oppgjort
    JS

    SvarSlett
  2. Åååååå endeli kom bildene :))) D såg isje ud som dk koste dk i d heila tatt, å det såg kjempe kjedeligt ud... hehehe

    Eg blei kjempe solten når eg såg den goe maden, så nå har eg sett på ovnen å sga steiga meg ein Grandi :)

    Mange frekke kostymar på karnevallet,lure på om du sgo kjøpt ein sånn rosa t mg Sara når me sga på karneval i aalborg:) hihi

    Utruligt kjekt å fylla me på ferden dåkkas, glede oss kjempe masse t 10 april:)

    Stooooor klem fra skarahødden 37

    SvarSlett
  3. Jippiiiiii, endelig bilder. Bilder seie jo mer enn tusen ord seie de og for å sei det sånn så såg ingenting feil ut, utenom det der me haiene då...

    Hjemma e det OL for alle penga men alle de gullå me sko ta har uteblitt kan du sei, her blir me både slått av svensker og franskmenn ;-( I kvell ska Northug gå igjen så då satse me på at me får det fysta gullet, HEIA NORGE!

    Nathalie går i barnehagen og storkose seg. E så kjekt å se for hu lyse opp når me komme inn på avdelingen hennas. Så syns eg åg det e veldig kjekt å henta na for hu lyse opp då åg :-)

    Ellers ikkje så mye nytt, glede meg bare sykt det me åg ska reisa snart. Ska bli deiligt me VARME!

    Store klem fra Storesøss, Roy Andre og Nathalie

    SvarSlett
  4. Hei på du.
    Eg trur eg får sei sånn så alle di andre allerede har sagt: Vanvittig kjekt med så mange flotte bilde.

    Dåkke ser helste godt ud. Ikkje feil med litt sol på kroppen, spesielt te når dåkke komme heim te oss bleiginga.

    Kosa dåkke vidare

    Klem fra oss i Vigdelsveien 99

    SvarSlett
  5. Hei godjentene!
    Det var fantastisk å få noen bilder! Som dere nyter og ser riktig,riktig fornøyde ut!Vinterferie for oss og der legges frem litt til den STORE reise vår!

    Tanker og klem fra Mammy

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)