lørdag 13. mars 2010

Iguazu falls :)









2 kommentarer:

  1. heia..

    wow det såg jo heilt amazing ud... knall fine bilder.
    va det sånn slasa kurs dokk tog på det eina bilde eller någe?
    i dag ska eg gå tur med kristine og nathlie, litt lenge siden eg har sitt de nå, ei heile uga nesten, så det må eg få te...
    ellers ska eg fortella dokk at her har der framleis ikkje skjedd så mye på min front ivertfall. snøen smelte mer og mer med de 3-7 gradene får. eg går ennå i praksis, men nå begynne det å nerme seg slutten, wohooo, bare litt øve 2 uger igjen.
    ellers så hompe det bare å går, ikkje det stora å skriva hjem egentlig.

    men det seer ud som dokk har det fantastiskt.
    håbe dokk kose eller har kost dokk med sykkel og vin, pass på dokk sjøl :)

    store klem...
    marie :)

    SvarSlett
  2. Halloen!
    Fantastiske bilde! Det må eg sei.
    Ser VIF-Viking. Di ligge onna med to mål. Men di spele kje så verst.

    Kos dåkke vidare:-)

    Miss you.
    Klem fra Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du skrive ein kommentar i bloggen våras :-)